KREDYT PLN

 

JEŻELI MASZ KREDYT W PLN I CHCESZ USUNĄĆ WADLIWY WIBOR Z UMOWY, W CELU UZYSKANIA KONKRETNYCH INFORMACJI:

  1. Prześlij na adres e-mail: kancelaria@emilianowicz.pl, skany następujących dokumentów:
    • umowa o kredyt,
    • regulamin udzielania kredytów, jeżeli był załącznikiem do umowy.

Po przeprowadzeniu analizy dokumentów, skontaktujemy się z Tobą i przekażemy nasze stanowisko dotyczące prawnych możliwości, tj.:

    • „odwiborowania” umowy i usunięcia zmiennej stawki oprocentowania (WIBOR),
    • usunięcia z umowy obowiązku spłat raty odsetkowej (sankcja kredytu darmowego),
    • stwierdzenia nieważności umowy kredytu.

Analiza dokumentów dokonywana jest bezpłatnie, a nasze stanowisko otrzymasz w ciągu 3 dni od daty przekazania nam, wymienionych na wstępie, dokumentów.

  1. Wystąp do banku z wnioskiem o udzielenie informacji dot. zapłaconych rat

By ustalić wysokość roszczeń potrzebne będą nam informację odnośnie:

    • wysokości wszystkich zapłaconych miesięcznych rat kredytu (kapitał i odsetki), za okres od zawarcia umowy do dnia wydania zaświadczenia, ze wskazaniem dat płatności, wysokości raty kapitałowej i raty odsetkowej
    • wysokości oprocentowania przyjętego przez bank dla każdej raty (WIBOR + marża banku)
  1. Przed podjęciem przez Ciebie decyzji o wystąpieniu na drogę sądową, przedstawimy naszą rekomendację dotyczącą sformułowania żądań pozwu oraz koszty związane z wystąpieniem na drogę sądową.

Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie. Rekomendujemy jak najkorzystniejszą – naszym zdaniem – dla klienta, strategię procesową z wykorzystaniem naszego doświadczenia procesowego wyniesionego z dotychczasowych sporów z bankami.

Po przeprowadzeniu analizy dokumentów, dokonujemy wyceny kosztów związanych z reprezentowaniem klienta przed sądem, biorąc pod uwagę wysokość roszczenia, poziom skomplikowania sprawy, a także to z jakim bankiem została zawarta umowa o kredyt. Stosujemy zasadę, uczciwą i przystępną dla kredytobiorców, zgodnie z którą, początkowe koszty związane z prowadzeniem sprawy ustalane są na poziomie, który nie stanowi dla klienta bariery uniemożliwiającej wystąpienie na drogę sądową.

Wysokość wynagrodzenia kancelarii za reprezentowanie klienta w sporze z bankiem uzależniona jest tak naprawdę od wyniku sprawy. Co ważne, tylko w przypadku, gdy wyrok jest korzystny dla Ciebie przysługuje nam wynagrodzenie ustalone w umowie.